Quan érem perverses - Mònica Esbert


Shipping from 5,00€
tc Pay Accepts tc Pay

Condition of the lot: Very Good (new or like new, without any signs of use)

Print on demand: This book is printed on demand. The delivery time depends on the printing, which starts once the buyer pays the order.

Autor: Mònica Esbert

Editorial: Grupo Editorial Círculo Rojo SL

Año: 2021-04-23

ISBN: 9788413635200

Encuadernación: Tapa blanda

Páginas: 240 pp.

Idioma: cat

EAN: 9788413635200


La Laura (Garçon), la Míriam (Xina), la Maria (Nimfa) i la Judith (Juju), eren amigues inseparables en una escola de monges dels anys vuitanta. Juntes formaven el grup Les Evans. Gairebé dues dècades més tard, es retroben en circumstàncies força complexes.
Som davant una obra on conflueixen: amors ocults, sentiments de culpa, secrets esfereïdors i passions obsessives, on tal vegada és possible sobreviure a les mentides i començar de zero.
La cinquena novella de la Mònica Esbert, guardonada amb el Premi Ateneu 2019 de Sant Fost de Campsentelles, és una nova proposta de suspens narratiu, on el lector hi quedarà atrapat fins a la darrera pàgina.
El envío se realizará en 48/72hrs.
avatar Clandestink
From 13/04/2021
Spain (Guadalajara)
Seller registered as a professional.