Referencia Librería: DLI737
Titulo: SENY I SENTIMENT
Autor: Jane Austen
Editorial: Castellnou
Colección: Kalafat, 30
Fecha de Publicación: 2018
Nº Edición: Primera edición
Páginas: 120
Idioma: Catalán
ISBN / EAN: 84174060010 / 9788417406004
Peso: 210 Gramos.
Encuadernación: Tapa Blanda
Estado Exterior: En buen estado / Estado Interior: En buen estado
Sinopsis:
Quan el senyor Dashwood mor, la seva esposa, la senyora Dashwood, i les seves tres filles, Elinor, Marianne i Margaret, han d'abandonar la casa familiar perquè el patrimoni l'ha heretat el seu germanastre, Johnd Dashwood. A més a més, la dona d'aquest, Fanny, no veu amb bons ulls la senyora Dashwood i les seves filles. Llavors se'n van a viure al camp, en una petita casa que els ofereix Sir John Middelton.
Allà coneixen el coronel Brandon, la senyora Jennings i, en una de les seves passejades, el jove Willoughby. Per la seva part, Elinor se sent atreta per Edward Ferrars, el germà de Fanny.
Seny i sentiment ens conta, a través d'aquests personatges, i encara alguns altres que apareixen al llarg de la narració, una interessant i bonica història de relacions humanes, les quals, a través de la generositat i de l'amor, acaben unint feliçment els seus protagonistes.