Condition of the lot: Very Good (new or like new, without any signs of use)
Eduard Punset. El viatge al poder de la ment: els enigmes mes fascinants del nostre cervell i del món de les emocions.
Barcelona: Destino, 2010.
Tapes dures amb sobrecoberta - Il·lustracions en blanc i negre i color - 360 p.
Aproximadament 850 grams
Tarifes d'enviament: les de Correus, sense afegits – Vegeu tarifes, segons el pes, en l'apartat de condicions d'enviament
Enviament gratuït a partir de 50€ de compra
–
Amb aquest llibre Eduard Punsent tanca la trilogia sobre la felicitat, l'amor i el poder, les tres claus que mouen el món. Després d'El viatge a la felicitat i El viatge a l'amor, que han apassionat ja mig milió de lectors, l'autor de referència de la divulgacio científica al nostre país ens convida a un “viatge íntim al poder de la ment”.
“Com han pogut milions de prsones viure, enamorar-se, estimar, treballar com a bojos, cuidar fills..., sense saber, de debò, el que els passava per dins, com els funcionava la ment?”. Donar resposta a aquest enigma fascinant és l'objectiu central d'aquesta obra.
L'únic poder es la ment.