Condition of the lot: Good (just a few signs of use)
CANÇONS ERÒTIQUES I DEL CAMP MALLORQUÍ.
DESCRIPCIÓ: BENPLA PRODUCCIONS. PRIMERA EDICIÓ. 2007. TAPA DURA AMB SOBRECOBERTA. 37X29 CM. 287 PÀGINES. TEXT: CATALÀ - CASTELLA - ANGLÈS
L'obra és un dels prop de 160 dibuixos que Joan Bennàssar ha realitzat per a il·lustrar Mallorca *eròtica, un llibre editat per l'Institut d'Estudis Baleàrics que té com a objectiu acostar el cançoner popular mallorquí a la resta del món.
El volum inclou, en la seva majoria, les glossis eròtiques que Gabriel Janer Manila va recopilar en els anys setanta, a més d'alguna inèdita. Felip Munar s'ha encarregat de seleccionar-la i d'explicar el seu significat. Per a fer-les més comprensibles als lectors del segle XXI, el llibre es divideix en vuit capítols dedicats cadascun a explicar les metàfores més característiques de les peces. «Els fets petits defineixen la tradició balear, i la tradició balear està plena de cançons eròtiques. Amb aquest volum volem universalitzar aquest passat», va explicar Joan Bennàssar. Per aquest motiu cada glossa s'hagi traduït al castellà i a l'anglès.