Hienas:amistat, matriarcat, rock 'n' roll - Cañellas Cañellas, Bartolome

Accepts offers

Shipping from 5,90€
tc Pay Accepts tc Pay

Condition of the lot: Very Good (new or like new, without any signs of use)

Autor: Cañellas Cañellas, BartolomeNota: Directamente de la Editorial!!!

MOLL EDITORIAL 2024 66 Páginas RUSTICA

Malgrat no haver compost cap cançó pròpia i haver fet molt pocs concerts, Las Hienas aconseguiren una fita crucial en la història de la nostra música: crear la primera banda de rock de les Balears formada exclusivament per dones.

Amb unes pretensions mínimes i molta joie de vivre, Roser, Eliane, Queta, Miquela i Francina esdevengueren un «matriarcat juvenil» que, contra tot pronòstic, s’obrí pas en un circuit musical -els dels primers anys de l’autonomia- fortament masculinitzat.

El seu relat, amb Felanitx com a punt de partida, permet reviure un moment de la història de la música en què les dones reclamaren un paper actiu i un espai propi; una aventura de cinc amigues que, parafrasejant Maria-Mercè Marçal, varen ser dones, rockeres i de poble: tres voltes rebels.

avatar MERTOBU
From 01/05/2011
Spain (Barcelona)
Seller registered as a private person.