DECAMERÓ BOCCACCIO NUMERAT I NOMINATIU ED. BARCINO 1928 aclb

Accepts offers

tc Pay Accepts tc Pay

Condition of the lot: Normal (with signs of use)
vegeu descripció i fotografies

Decameró Boccaccio volum II

Els nostres clàssics   Editorial Barcino Barcelona 1928

189 pàgs., rústica amb solapes, intons, cobertes una mica deslluïdes.. Interior bé.

270 gr.

D'aquest llibre s'ha  fet un tiratge especial  de cent cinquanta exemplars numerats en paper de fil Castell, portant estampat el nom del posseïdor.

Exemplar núm.  7, corresponent a En Luís Nicolau d'Olwer .

exemplar de bibliòfil !

 

Referències (font: viquipèdia)

 

Lluís Nicolau d'Olwer (Barcelona, 20 de gener de 1888 - Mèxic, 24 de desembre de 1961) fou un polític i escriptor català. Regidor de l'Ajuntament de Barcelona, posteriorment fou diputat al Congrés dels Diputats i Ministre d'Economia del govern republicà (1931).

Fill del notari Josep Nicolau i d'Anna d'Olwer, d'ascendència irlandesa. L'any 1904 estudià Filosofia i Lletres, a la Universitat de Barcelona, amb professors il·lustres com ara Antoni Rubió i Lluch, Ramon d'Abadal i de Vinyals o Ferran Valls i Taberner.[2]

A finals de 1917 Nicolau publicà Literatura Catalana. Perspectiva General, la primera història de la nostra literatura escrita íntegrament en català.[2] Durant el curs 1933 i 1934 s'incorporà a la Universitat de Barcelona, impartint classes de llengua i literatura llatina medieval.[3]

Morí el 24 de desembre de 1961 durant el seu exili a Mèxic.

 

 

avatar Espai31
From 26/03/2005
Spain (Barcelona)
Seller registered as a professional.

See more lots about Ed.